بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یزدانی: فعلاً اعزام ندارم و از مرحله آخر به چرخه اضافه می‌شوم/ برای وزن ۷۴ کیلوگرم در المپیک پاریس برنامه‌ریزی کرده‌ام

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۲۵

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به تشریح شرایط خود پس از بازگشت به اردوی تیم ملی پرداخت.

امیرمحمد یزدانی، نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۱ کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با طرفداری پیرامون آخرین شرایطش پس از بازگشت به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، این اولین اردویی است که دعوت شده‌ام و در کنار هم‌تیمی‌ها هستیم که به مسابقات می‌روند. اردو تازه شروع شده، بدن‌ها خوب است و با فکر آزاد به تمرین می‌پردازیم.

 

وی در رابطه با برنامه‌های پیش‌رویش عنوان داشت: فعلاً فکر نمی‌کنم اعزامی داشته باشم؛ به هر حال تابع تصمیمات کادرفنی هستیم و هر چه امر کنند، انجام می‌دهیم. در مرحله اول چرخه انتخابی که معاف بودم و فکر می‌کنم در مرحله آخر به چرخه اضافه شوم.

 

یزدانی درباره نحوه مواجهه با فشارها برای کسب دومین مدال جهانی در سال ۲۰۲۳ بیان داشت: انتظارات که همیشه از همه ورزشکاران و بزرگ‌ترهای ما هم هست ولی سعی می‌کنیم خودمان را آرام کنیم و با فکری آرام به مسابقات برویم. امیدوارم همه بچه‌ها هر کجا که بروند، بهترین نتیجه را بگیرند‌.

 

او در مورد تغییر وزنش تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس تاکید داشت: وزن فعلی من المپیکی نیست و باید یا یک وزن بالاتر بروم و یا یک وزن پائین‌تر که شرایط یک وزن پائین‌تر را قطعاً ندارم. برای همین مسئله برای وزن ۷۴ کیلوگرم برنامه دارم و امیدوارم بتوانم طبق آن برنامه پیش بروم.

 

نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان راجع به این که از او به‌عنوان اکتیوترین فرد اردوهای تیم ملی یاد شده، تصریح داشت: با امیرحسین زارع، محمد نخودی و علی‌رضا رکابی خیلی رفیقیم؛ هم در شهرمان و هم در اردوها کنار هم هستیم و هر جایی بخواهیم برویم، غذا بخوریم یا اتاق‌ها با هم هستیم. فضای اردویی بد نیست و باید نظم را رعایت کنیم. ما و همه بچه‌ها این را رعایت می‌کنیم و کادرفنی روی نظم حساس هستند.

 

یزدانی در پایان گفت:

از خانواده و کسانی که در این راه کنارم هستند، متشکرم و امیدوارم بتوانم زحمات‌شان را جبران کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *