بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال – ملوان با تماشاگران کم/ محدودیت‌های فنی-مهندسی جایگزین کرونا شد!  

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰:۰۰

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال دیدار استقلال – ملوان در استادیوم آزادی هم با حضور  تماشاگران برگزار می‌شود و عدم برگزاری دیدار فولاد – پرسپولیس با حضور تماشاگر به خاطر عدم آمادگی باشگاه فولاد است و ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.  

اما دیدار استقلال – ملوان اینطور نیست که با حضور تماشاگران بی شمار برگزار شود و باشگاه استقلال این اجازه را پیدا کند که برای طبقه اول استادیوم بلیت بفروشد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال و بر اساس اعلام کارشناسان دادگستری فعلا امکان استفاده از طبقه دوم به خاطر خطرات احتمالی وجود ندارد.

همان طور که اشاره شد حضور تماشاگران در طبقه اول هم محدود خواهد بود. حالا که کرونا ریشه کن شده محدودیت های فنی و مهندسی جای آنرا گرفته است.

منصور قنبرزاده در خصوص برگزاری دیدار استقلال – ملوان با حضور تماشاگر می‌گوید: در این ۲-۳ روز مکرر پیگیری‌هایی انجام دادیم. بخشی از زون‌های طبقه اول نیز طبق نظر تشکیلات مهندسی تأسیسات و مهندسی ایمنی شرکت توسعه ملاحظاتی دارد. بحثی بود تا بازی استقلال و ملوان را رد کرده و در دیدارهای آینده مسابقات را با حضور تماشاگران برگزار کنیم اما علاقه داشتیم بازگشت تماشاگران از همین بازی شروع شود. با توجه به محدودیت‌های فنی، مهندسی و ایمنی ورزشگاه آزادی برای حفظ جان تماشاگران ظرفیت محدودی را برای این مسابقه در نظر گرفتیم.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *