بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: لیگ کاپ اولین هدف منچستریونایتد برای کسب جام‌ها است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد برای کسب اولین جامش با این باشگاه اشتیاق زیادی دارد و می‌گوید تلخی باخت به آرسنال را باید پشت سر بگذارند.

در دور رفت نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس 23-2022، چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های منچستریونایتد و ناتینگهام فارست به مصاف یکدیگر خواهند رفت. صحبت‌های اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از این مسابقه را به نقل از منچستراونینگ نیوز می‌خوانید. وضعیت تیم:

باخت مقابل آرسنال را فراموش کرده‌ایم. باید روبه‌جلو فکر کنیم چون فردا شب بازی مهمی مقابل ناتینگهام فارست داریم و باید روی آن متمرکز باشیم. همه بازیکنانی که در بازی با آرسنال در دسترس نبودند، به مسابقه با ناتینگهام هم نمی‌رسند. دالو، مارسیال و سانچو غایب خواهند بود.  کسب اولین جام با منچستریونایتد: 

موضوع همین است. هدف ما کسب جام با منچستریونایتد است و الان فرصت خوبی داریم اما باید بازی به بازی پیش برویم. اول باید بازی رفت را ببریم و سپس به برگشت فکر می‌کنیم. فکر بیش از حد به بردن لیگ کاپ، حواس‌مان را پرت می‌کند اما قطعا با هدف فتح لیگ کاپ پا به بازی فردا می‌گذاریم.  انتقاد از خط دفاعی: 

 نه چون بازی‌های زیادی بوده که خوب کار کرده‌ایم و کلین‌شیت‌های زیادی داشته‌ایم. مقابل منچسترسیتی خیلی خوب دفاع کردیم. در مجموع مقابل آرسنال هم در دفاع خوب بودیم. اگرچه تمام گل‌هایی که دریافت کردیم، قابل اجتناب بودند و نمی‌توانستند گل شوند. وقتی در یک مسابقه سطح بالا سه گل می‌خورید، نمی‌توانید پیروز شوید و باید از این بابت درس بگیریم.   وضعیت کلی منچستریونایتد در فصل 23-2022:

 در این فصل موفق بوده‌ایم و در مسیر درستی هستیم. اگرچه هنوز دستاوردی نداشته‌ایم چون در ژانویه جام نمی‌دهند. در فوریه می‌توانیم یک جام ببریم و هدف ما کسب این جام است. در ادامه باید در جایگاه درستی باشیم و از ماه آوریل برای جام‌ها تلاش کنیم. بردن جام، بهترین احساسی است که یک فرد ورزشی می‌تواند داشته باشد. خوش‌شانس بوده‌ام که توانسته‌ام در دوران حرفه‌ای‌ام چند جام ببرم. این دستاوردی بزرگ، به خصوص برای هواداران است. منچستریونایتد مدت‌هاست جامی نبرده و از این حقیقت مطلع هستیم اما می‌خواهیم جام ببریم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *