تمرین سبک شاگردان گل محمدی و ادامه روند مصدومیت امیری و فرجی
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، سرخپوشان پایتخت که روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفته بودند، امروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی و پس از صحبتهای یحیی گلمحمدی سرمربی تیم، تمرین یک ساعتهای را در برنامه داشتند.
بازیکنان در چند گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند. در یکی از گروهها یحیی گلمحمدی هم حاضر بود و در پایان، تیم سرمربی برنده این بازی بود. کری خوانی زیادی در این بخش وجود داشت که در همه گروهها این بازی با جذابیت و شور و هیجان بالایی دنبال شد.
وحید امیری و فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی بوده و حامد لک هم از امروز به تمرینات گروهی تیم اضافه شد و در کنار سایر دروازهبانها تمرین کرد.
پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه دیگر است اما حریف سرخپوشان هنوز مشخص نشده است.


ساعت دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد؛ بدون تماشاگر
چادرملو میزبان پرسپولیس در پلی آف آسیایی شد
شایعه عجیب درباره ستاره خارجی پرسپولیس
مهدی پاشازاده کاپیتان سالهای دور استقلال با غم سنگینی مواجه شد
پیشکسوت استقلال؛ گزینه حضور در کنار بختیاریزاده









