بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمرین سبک شاگردان گل محمدی و ادامه روند مصدومیت امیری و فرجی

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 3 اردیبهشت 1401 | 0:10

به گزارش ایرنا،  سرخپوشان پایتخت که روز پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفته بودند، امروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی و پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، تمرین یک ساعته‌ای را در برنامه داشتند.

بازیکنان در چند گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند. در یکی از گروه‌ها یحیی گل‌محمدی هم حاضر بود و در پایان، تیم سرمربی برنده این بازی بود. کری خوانی زیادی در این بخش وجود داشت که در همه گروه‌ها این بازی با جذابیت و شور و هیجان بالایی دنبال شد.

وحید امیری و فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی بوده و حامد لک هم از امروز به تمرینات گروهی تیم اضافه شد و در کنار سایر دروازه‌بان‌ها تمرین کرد.

پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه دیگر است اما حریف سرخپوشان هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *