بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سروش رفیعی، گمشده ای که دیر به میدان آمد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۸

سروش رفیعی بلافاصله بعد از حضور در میدان و در اولین صحنه ای که توپ را لمس کرد، زمینه ساز گل برتری پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهنی بود که راه های بستن تفکرات تهاجمی حریفش را به خوبی می دانست.
به گزارش طرفداری، در دقیقه 68 بازی پرسپولیس و ذوب آهن، سروش رفیعی به عنوان دومین بازیکن جانشین پرسپولیس جای وحدت حنانوف را گرفت، درست در همین لحظه برای پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی بغل محوطه جریمه منطقه چپ اعلام شد، ارسال دیدنی سروش منجر به گل پرسپولیس با ضربه سر عالیشاه شد.

نکته جالب این که قبل از حضور سروش رفیعی در میدان، عالیشاه پشت توپ قرار گرفته و قصد ارسال توپ را داشت اما سروش به جای عالیشاه پشت توپ قرار گرفت و این جابجایی برای هر 2 نفر خوش یمن بود؛ سروش ارسال کرد و عالیشاه توپ را به گل تبدیل کرد.

قفل این بازی را در واقع مردی شکست که ابتدای بازی خلاف انتظار، در ترکیب اولیه پرسپولیس حضور نداشته و بازیکنانی مثل حنانوف و علی نعمتی به او ترجیح داده شده بودند اما حضور سروش رفیعی و ارسال درخشانش نتیجه بازی را برای پرسپولیس چنان کرد که سرمربی نتیجه گرای پرسپولیس آرزوی رسیدن به آن را داشت.

11 دقیقه بعد بار دیگر ارسال سروش رفیعی از چپ، پرسپولیس را به آستانه ثبت گل دوم برد، این بار مرتضی پورعلی گنجی با سر به توپ ضربه زد که توپ از کنار دروازه خارج شد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *