بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: مردم می‌گویند جام نه، تو رو می‌خواهیم/ از امروز با دسته چک شخصی برای بازیکنان مختلف اقدام خواهم کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۹

چند سال قبل در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۱۳۸۹ علی فتح الله زاده سرپرست جدید استقلال  که در اولین روز  حضور حضور خود در این باشگاه با استقبال تعداد زیادی از هواداران روبرو شده بود، در گفتگویی نکات جالبی را مطرح کرد و اظهار داشت: احساس من این است که برخی از بازیکنان جدا شده را میتوان دوباره برگرداند، من از مدیران باشگاه هایی که نفرات ما را به خدمت گرفته اند می‌خواهیم در این زمینه همکاری کنند و اگر خیلی به این نفرات احتیاج ندارند نه به خاطر ما بلکه به خاطر مردم اجازه برگشت آنها را صادر کنند.

وی در ادامه افزود: هواداران هرجا مرا می دیدند می گفتند حاجی به استقلال برگرد، آنها صحبت از قهرمانی نمی‌کردند و سخت است در چنین شرایطی قول قهرمانی داد، زیرا هواداران می دانند من هر قولی بدهم به آن عمل می کنم و قهرمانی را کسب  می کنم. هواداران میگفتند ما قهرمانی نمی‌خواهیم بلکه فقط بازگشت تو را می‌خواهیم امیدوارم با برنامه چند ساله بتوانیم موفقیت کسب کنیم.

فتح الله زاده در پایان گفت: در دوره قبلی که به استقلال آمده ام از دسته چک شخصی  برای عقد قرارداد با بازیکنان استفاده کردم. من این ریسک را به خاطر عشق استقلال و هوادارانش انجام دادم و حالا هم چنین می کنم از امروز با دسته چک شخصی برای بازیکنان مختلف اقدام خواهم کرد.

مصاحبه علی فتح‌الله‌زاده در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی را مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی | فتح الله زاده: مردم می‌گویند جام نه، تو رو می خواهیم/ از امروز با دسته چک شخصی برای بازیکنان مختلف اقدام خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *