بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست مهم هواداران استقلال/ آبی ها به ماجرای یک بازیکن مشکوک شدند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷

عارف غلامی پس از هفته‌ها مصدومیت هنوز در شرایطی نیست که در دیدارهای استقلال این تیم را همراهی کند.

مدافع شمالی استقلالی‌ها که در حد فاصل هفته هفتم تا نهم به دلیل فعالیت در فضای مجازی با تنبیه باشگاه استقلال از حضور در تمرینات منع شد و بازی مقابل فولاد را از دست داد پس از دادن تعهد کتبی (به باشگاه) در ارتباط با فعالیت‌هایش در فضای مجازی به تمرینات این تیم برگشت و از هفته نهم روبروی ذوب آهن دوباره در قلب خط دفاعی به میدان رفت.

حالا باز هم این بازیکن (پس از تعطیلات جام جهانی) همواره به عنوان بازیکن مصدوم در مسابقات استقلال شرکت نمی‌کند. پس از نتایج و اتفاقات بازی‌های اخیر در بحث دفاعی و اشتباهات سیاوش یزدانی، غلامی که در تاریخ دهم دی ماه نیز بار دیگر متنی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود باز هم به سوژه هواداران استقلال تبدیل شد.

طرفداران استقلال در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی با اشاره به موضوع مصدومیت عارف غلامی از کادر پزشکی باشگاه درخواست کرده اند که چرا به صورت شفاف درباره مصدومیت او توضیح نمی‌دهد!

ساپینتو - عارف غلامی

طرفداران این تیم با اشاره به دوران حضور دکتر امین نوروزی در رأس کادر پزشکی استقلال توضیح داده اند وقتی دکتر نوروزی و دکتر ستوده در کادر پزشکی استقلال بودند به طور دقیق درباره دلیل مصدومیت بازیکنان، زمان رسیدن‌شان به تمرینات و مسابقات توضیح می‌دادند اما موضوع غیبت‌های ادامه دار عارف غلامی در مسابقات استقلال بدون هیچ توضیحی شبهه برانگیز است!

طرفداران استقلال که نسبت به عملکرد سیاوش یزدانی به شدت معترض هستند با اشاره به وضعیت بد خط دفاعی این تیم از مسئولان باشگاه درخواست کرده اند اگر غلامی مشکلی به لحظه مصدومیت ندارد شرایط بازگشتش به ترکیب اصلی را فراهم کنند تا استقلال بیش از این در فاز دفاعی ضربه نخورد.

ناگفته نماند؛ محمدحسین مرادمند نیز در این هفته‌ها به علت مصدومیت قادر به همراهی استقلال در مسابقات نیست و سیاوش یزدانی به اتفاق سیلوا زوج مدافعان میانی را تشکیل داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *