بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر والیبال زنان| پیکان در صدر، سریک با ۱۳ برد متوالی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۶

مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهاردهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 30 دی‌) با سه دیدار در شهرهای اصفهان، رفسنجان و یزد پیگیری شد.

تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در نخستین مسابقه این هفته در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با شکست سه بر صفر حریف در پایان مرحله مقدماتی در صدر جدول باقی ماندند.

پیکانی‌ها در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 14 و 25 بر 18 و در مدت 70 دقیقه مس را شکست دادند تا به سیزدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با 39 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دهند.

تیم مس هم با پذیرش این شکست، با پنج برد و 15 امتیاز به کار خود در لیگ برتر زنان سال 1401 پایان داد و در جایگاه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

مهین مومن، طوبی بهپوری، ماندانا مطیعی و شیما حقوقی‌زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

سالن یگانگی شهر یزد میزبان دومین مسابقه هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان بود و طلوع‌مهر این شهر از سریک گنبد پذیرایی کرد.

گنبدی‌ها نیز در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 21 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند تا با 13 برد و 38 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

طلوع‌مهر یزد نیز با پنج برد و 15 امتیاز و کسب جایگاه ششم جدول به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فرحناز خیری و محبوبه زرنویس‌زاده ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 85 دقیقه طول کشید. هدیه صابری و لیلا ویسی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *