مهدی بالی آخرین طلای کاروان فرنگی را به گردن آویخت
منبع : خبرگزاری ایلنا
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با طلای مهدی بالی به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، شاگردان محمد بنا با 4 مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان دادند. مرحله فینال ۵ وزن دوم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در مغولستان پیگیری شد که مهدی بالی به مدال طلا دست یافت.
در ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور نخست با پارک جی وو از کره جنوبی کشتی گرفت. نتیجه مسابقه در حالی که ۴-۴ بود، بالی کشتیگیره کرهای را با ضربه فنی برد. بالی در ادامه در سرشاخ با حریفی از قرقیزستان ۴ بر یک پیروز شد تا چهارمین فینالیست کشورمان در روز دوم باشد.
فرنگیکار کشورمان در فینال به مصاف رستم آساکالوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازیهای آسیایی از ازبکستان رفت که با نتیجه ۵ بر یک حریفش را از پیش رو برداشت و چهارمین طلای کشتی فرنگی را کسب کرد.
پیش از این مهدی محسننژاد موفق به کسب مدال نقره شد. محمدرضا مختاری و رسول گرمسیری نیز طلا گرفتند. روز گذشته در ۵ وزن نخست، ناصر علیزاده طلایی شد، عارف حبیباللهی و ایمان محمدی برنز گرفتند.
انتهای پیام/


سنگ تمام ویژه وزیر ورزش برای ستاره های کشتی ایران + جزئیات
اعلام اسامی کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا + جزئیات
فعلا هیچ کس صاحب دوبنده تیم ملی نیست
دعوت از ۳۵ فرنگی کار به اردوی تیم ملی
برترین فرنگی کاران جهان مشخص شدند ؛ دو ایرانی در صدر
نفرات برتر تورنمنت های ایران و ترکیه در تیم ملی









