بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیروز کریمی: چرا با این وسعت کشور نباید لیگ ۱۸ تیمی داشته باشیم؟ + فیلم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1405 | 16:37


کارشناس برنامه فوتبال ۱۶۸ به ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیروز کریمی کارشناس برنامه «فوتبال ۱۶۸» ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۶:به تیم نساجی بابت صعود و داشتن هواداران خونگرم و مهمان نواز تبریک میگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *