صلاح: بابت گل نزدن نگران نبودم؛ مهم ترین نکته برد تیم است
منبع : طرفداری
محمد صلاح معتقد است پیروزی تیم از همه مسائل دیگر اهمیت بیشتری دارد.
به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شب گذشته لیورپول در خانه خود میزبان منچستریونایتد بود و توانست مقابل رقیب سنتی خود به پیروزی ۴ بر صفر برسد. محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در این دیدار ۲ گل زد و توانست علاوه بر به پایان رساندن روند گل نزدن های خود، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. او بعد از این دیدار گفتگویی با اسکای انجام داده است. صحبت های صلاح را در ادامه می خوانید: زدن ۹ گل به منچستریونایتد در فصل جاری
خط هافبک و دفاع کار ما را آسان تر کرده اند. همیشه سعی می کنند توپ را در موقعیت تک به تک به ما برسانند. در چندین بازی کلین شیت کردیم و این ها کار را برای گلزنی ما آسان تر می کند. می خواهیم به گل او برسیم و بعد گل دوم را بزنیم. بعد از گل دوم به دنبال گل سوم هستیم. به نظرم اینجا و در خانه آنها نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بازگشت به روند گلزنی
قبلا هم بارها گفته ام. برای این باشگاه گل های زیادی زده ام و باز هم خواهم زد. گاهی اوقات بدشانسی می آورید اما مهم ترین نکته این است که تیم می برد. اگر تیم نمی برد، ناراحت می شدم اما وقتی تیم می برد، همه چیز خوب است و نگران نبودم. گزینه های تهاجمی لیورپول
خط حمله سه نفره ما خیلی خوب بازی می کند. وقتی بابی هم در زمین است خیلی خوب هستیم. در تمرین سعی می کنیم با هم هماهنگ شویم. حالا بیشتر همدیگر را می شناسیم. من و بابی و مانه ۴ یا ۵ سال است در کنار هم بازی می کنیم. پاس سادیو روی گل اول عالی بود. او این روزها بیشتر شماره ۹ بازی می کند و کارش عالی است. مهم ترین نکته این است که تیم در بازی هایش پیروز می شود. صدرنشینی
خیلی خوب است. بایدمنتظر ماند چون سیتی به راحتی امتیاز از دست نمی دهد. باید روی خودمان تمرکز کنیم. بقیه مسائل در دست ما نیست. تنها چیزی که می توانیم روی آن تمرکز کنیم، بازی های خودمان است و باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.












