بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حضور دو نماینده داوری ایران در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا ۲۰۲۶

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 15:28

محمد شاهمیری و مریم حسابی به عنوان ناظر داوری و ناظر مسابقات در رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا ۲۰۲۶ که در احمدآباد هند در حال برگزاری است، حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا ۲۰۲۶ با حضور ۱۲ تیم از کشورهای استرالیا، بحرین، چین تایپه، هند، اندونزی، قزاقستان، کره جنوبی، نیوزیلند، عمان، قطر و تایلند در شهر احمدآباد هند در حال برگزاری است.

این مسابقات از روز شنبه ۳۰ خردادماه آغاز شده و تا روز یکشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره از رقابت‌ها، محمد شاهمیری داور بین‌المللی بازنشسته ایران به عنوان ناظر داوری و مریم حسابی نیز در جایگاه ناظر مسابقات حضور دارند.

در پایان دومین روز از مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌های هند با دو پیروزی و ۶ امتیاز و قطر با یک برد و چهار امتیاز در صدر دو گروه مقدماتی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *