بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فدراسیون کشتی از شورای برون‌مرزی مجوز گرفت/ آزادکاران امشب به آمریکا می‌روند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷

کاروان کشتی آزاد ایران بدون هفت تن از اعضا امشب (سه‌شنبه) به آمریکا سفر می‌کند.

به گزارش طرفداری، ویزای تعدادی از اعضای تیم اعزامی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی به آمریکا صادر شده اما از آنجایی که ویزای سه کشتی‌گیر، دو مربی، داور و سرپرست هنوز نیامده، فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا غیبت در جام جهانی را به شورای برون مرزی محول کرد.

غیبت غیرموجه در جام جهانی به حذف از مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2023 صربستان می‌انجامید که رقابت‌های توزیع سهمیه المپیک محسوب می‌شود. در نهایت شورای برون‌مرزی با سفر آزادکاران به آمریکا موافقت کرد و شاگردان پژمان درستکار امشب راهی فرودگاه امام خمینی شده و به آیووا سفر می‌کنند.

زمستان سال گذشته قرار بود تیم ملی کشتی آزاد برای انجام دیداری دوستانه به آمریکا سفر کند اما ویزای چند تن از جمله علیرضا دبیر صادر نشد و رئیس فدراسیون نیز سفر را لغو کرد. او این بار برای دریافت ویزا اقدام نکرد تا جلوی تبعات احتمالی را بگیرد.

فدراسیون کشتی از سعید یوسفی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی که در دبی حضور دارد، خواسته با ارتباطات بین‌المللی و تماس با رئیس اتحادیه جهانی، زمینه صدور ویزای علی‌اکبر فضلی، علیرضا کریمی و امیرعلی آذرپیرا سه کشتی‌گیر دیگر تیم ملی ایران را تا فردا (16 آذر) مهیا کند تا این سه تن نیز در پروازی جداگانه راهی آمریکا شوند.

در صورتی که این نفرات به مسابقات نرسند، کادر فنی تیم ملی باید با جابه‌جایی اوزان، تیمی کامل و 10 نفره را به مصاف حریفان بفرستد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *