بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی سوئیس: بازی با صربستان سیاسی نبود

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۶

به گزارش ایلنا، مورات یاکین، سرمربی سوئیس هر گونه ادعای مبنی بر اینکه سیاست در بطن رویارویی پرتنش تیمش مقابل صربستان قرار داشت را رد کرد و تاکید کرد که هرگونه شایعه‌ای بر خلاف آن "فقط حدس و گمان" است.

پیروزی سوئیسی‌ها در دیدار برگشت مرحله گروهی 2018 بین دو تیم، آن‌ها را به عنوان تیم دوم گروه G قطر به مرحله یک هشتم نهایی رساند.

برد قبلی در روسیه زمانی جنجال برانگیخت که گرانیت ژاکا و ژردان شقیری، دو بازیکن با اصالت آلبانیایی-کوزوویی، به دلیل شادی پس از گل جریمه شدند.

یاکین گفت: «چیزی که دیدم گرانیت ژاکا بود که کاملا روی فوتبال تمرکز کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. دقیقا نمی‌دانم در زمین چه اتفاقی افتاد. من فقط بازیکنان صربستان را دیدم که از کناره‌ها عبور می‌کردند و فکر می‌کنم بازیکنان دیگر سعی کردند، آن‌ها را آرام کنند.

فکر می‌کنم که این یک تبادل بسیار عادی بود، همانطور که در فوتبال اتفاق می‌افتد. می‌دانید، احساسات با چنین بازی‌ای درگیر است. بدون احساسات، فکر می‌کنم که بیش از حد انتظار است.

اما  فکر می‌کنم در کل، ما کنترل را در دست داشتیم. آن‌ها ما را تا آخرین لحظه به چالش کشیدند. ما باید واقعاً از محدودیت‌های خود عبور می‌کردیم. اما بله، باز هم، نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاده است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *