بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران می تواند ششمین تیم آسیا باشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در مهم ترین بازی تاریخ فوتبال خود باید به مصاف تیم آمریکا برود، صعود ایران به دور دوم مسابقات فوتبال جام جهانی رویایی است که تا به حال برای فوتبال ما شکل نگرفته است.

به گزارش طرفداری، از قاره آسیا تا به حال کشورهای عربستان، کره جنوبی، کره شمالی، ژاپن و استرالیا موفق شده اند به دور دوم مسابقات فوتبال جام جهانی صعود کنند، در این میان تیم ملی فوتبال کره جنوبی به نیمه نهایی هم رفته است اما ایران نتوانسته است از دور اول مسابقات فوتبال جام جهانی صعود کند.

اگر تیم ملی بتواند به دور دوم مسابقات فوتبال این دوره جام جهانی صعود کند ششمین تیم تاریخ قاره آسیا است که به مرحله دوم مسابقات فوتبال جام جهانی صعود می کند، البته استرالیا تیمی است که در زمان صعودش به دور دوم مسابقات فوتبال جام جهانی در سال 2006، از سهمیه آسیا وارد مسابقات نشده است.

کره شمالی در سال 1966 اولین تیم فوتبال آسیا است که به مرحله دوم مسابقات فوتبال جام جهانی صعود کرده است و البته امیدواریم که ایران هم اولین تیم قاره در مسابقات 2022 باشد که به مرحله دوم مسابقات صعود می کند.

تیم های ایران، عربستان، ژاپن و کره جنوبی و استرالیا پنج تیم قاره هستند که بخت صعود به مرحله دوم مسابقات فوتبال جام جهانی دارند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *