بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هندبال زنان قهرمانی آسیا| ملی‌پوشان و مربیان ایران چه گفتند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۴

صحبت‌های بانوان ملی‌پوش و مربیان هندبال ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی جالب توجه است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته، موفق شد با کسب سه پیروزی برابر هند، ازبکستان و استرالیا و پیش از پایان مرحله مقدماتی سهمیه رقابت‌های جهانی ایران را قطعی کند.

مینا وطن پرست، کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از این موفقیت عنوان کرد:

از کسب سهمیه مسابقات جهانی خیلی خوشحال هستم. ما هدف بزرگی داشتیم و می‌خواستیم برای دومین بار سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم. خدا را شکر همه تیم برای اینکه این اتفاق بیفتد یکدل بودند. خوشبختانه با همدلی بازیکنان و کمک کادر فنی این اتفاق افتاد و به هدف خود رسیدیم. از مسئولان سنگ آهن بافق و علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم. رئیس فدراسیون در این سال‌ها حمایت خوبی از هندبال بانوان انجام داد که امروز نتیجه آن را می بینیم. امیدواری به کسب مدال خوش‌رنگ‌تر

هانیه کریمی دیگر ملی‌پوش کشورمان اظهار کرد:

در سومین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر استرالیا پیروز شدیم و با سه برد پیاپی از گروه خود صعود کردیم. یک بازی دیگر در پیش داریم اما تا همین جا هم به جمع چهار تیم برتر صعود کردیم و برای دومین بار سهمیه جهانی را کسب کردیم. تیم ملی امسال با حمایت باشگاه سنگ آهن بافق اعزام شد. امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم پیروزی‌های خود را ادامه دهیم و همچنان نتایج خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم مدال خوشرنگ تری را به دست آوریم.

خدیجه قانع مربی تیم هندبال بانوان هم تصریح کرد:

تبریک می‌گویم به جامعه هندبال، مخصوصا بانوان که طی دو سال گذشته روند صعودی را طی کردند. امیدوارم این روند در بخش جوانان و نوجوانان هم حفظ شود و مجددا هر سه تیم جهانی شوند.

مریم فخری مربی تیم ملی بانوان هم گفت:

امروز در سومین بازی به مصاف استرالیا رفتیم و پس از دو پیروزی پی در پی در یک بازی روان و منطقی توانستیم با اختلاف نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم. خدا را شکر به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کردیم و برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را به دست بیاوریم. باید از باشگاه سنگ آهن بافق تشکر کنم که با حمایت آن‌ها تیم ملی توانست در این مسابقات شرکت کند و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی را تا پایان این رقابت‌ها کسب کنیم.

آرزو محمدی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان عنوان کرد:

خدا را شکر توانستیم بازی امروز مقابل استرالیا را ببریم و برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم. بازیکنان خیلی خوب بودند، توانستیم بازی خوبی داشته باشیم و با اختلاف بازی را ببریم.

مبینا حسن نژاد بازیکن تیم ملی کشورمان اظهار کرد:

به یاری خدا، برنامه ریزی کادر فنی و کمک بازیکنان توانستیم در بازی امروز مقابل استرالیا، با اختلاف پیروز شویم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. همچنین توانستیم برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *