بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با این برد حاشیه‌ها از روی فوتبال برداشته شد/ ولز به صخره سختی برخورد کرد/ به صعود امیدوارتر شدیم

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲:۰۹

به گزارش مشرق، محسن بیاتی نیا، بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی در گفتگویی درباره برد تیم ملی مقابل ولز اظهار داشت: اول باید به خاطر این برد تبریک بگویم. چون با این پیروزی یکسری حاشیه ها از روی فوتبال برداشته شد و بازیکنان به لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی پیدا کردند تا امیدواری ها برای بازی آخر مقابل آمریکا و صعود به دور بالاتر تقویت شوند.

وی افزود: ما باید بدانیم با تیمی بازی کردیم که حساب چندانی روی ما باز نکرده بودند و تصور داشتند با توجه به شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس، با یک تیم معمولی بازی دارند و می‌توانند راحت ما را شکست بدهند اما وقتی دقایقی از بازی گذشت و هرچه به جلوتر رفتند تازه متوجه شدند با چه صخره ای سختی برخورد کرده‌اند.

با این برد حاشیه‌ها از روی فوتبال برداشته شد/ ولز به صخره سختی برخورد کرد/ به صعود امیدوارتر شدیم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ترکیب تیم ملی در این بازی گفت: شاید خیلی ها بگویند ما چون برنده شدیم نباید به برخی ایراد ها اشاره کنیم اما با توجه به بازی اول که ما شش گل از انگلیس خوردیم قاعدتاً خیلی‌ها منتظر تغییرات در خط دفاعی بودند و شاید می شد با نفرات بهتری در این دیدار از ابتدا به میدان برویم اما مدافعان تیم ملی در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی اول ارائه کردند.

وی درباره عملکرد حسین حسینی گفت: برخی پست ها در ترکیب تیم از اهمیت بالایی برخوردارند که یکی از آنها دروازه بان خوب است. یکی دفاع وسط خوب، یکی هافبک وسط و یکی مهاجم خود که این ستون اصلی در هر تیمی خوب باشد آن تیم نتیجه مورد نظرش را می‌گیرد.

با این برد حاشیه‌ها از روی فوتبال برداشته شد/ ولز به صخره سختی برخورد کرد/ به صعود امیدوارتر شدیم

بازیکن اسبق تیم ملی اضافه کرد: ما در همان اوایل بازی روی آن سانتر خطرناک متوجه شدیم حسینی در اوج آمادگی وارد بازی شده است. چون توپ را به درستی قطع کرد. او بار دیگر در دقیقه ۸۳ با توپی که از زیر طاق درآورد تیم ملی را در بازی نگه داشت.

فوتبالیست سالهای نه چندان دور کشورمان توضیح داد: در خیلی از بازی‌ها دروازه‌بانان تعیین‌کننده نتیجه هستند. به بازی بلژیک در همین جام نگاه کنید. یا به دیدار قطر و غنا! به همین بازی قطر و سنگال که پس از بازی ایران برگزار شد برگردید! پس از دو بر یک شدن بازی و گلزنی قطر بود که دروازه بان سنگال با یک واکنش به موقع و دیدنی مانع از تساوی بازی شد و تیمش روحیه گرفت و گل سوم را هم زد. به همین خاطر باید گفت حسینی و خط دفاع مان در این بازی خیلی خوب عمل کردند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *