بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها در صورت جدایی یک هافبک، کنراد لایمر به بایرن مونیخ خواهد پیوست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳

در حالی که روز‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد توافق بین بایرن مونیخ و کنراد لایمر منتشر شدند اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن نزدیک به انتقال به بایرن باشد.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، هیچ توافق صد درصدی بین بایرن مونیخ و کنراد لایمر وجود ندارد، هیچ پیش قراردادی نیز وجود ندارد. با این حال، تمایل خود بازیکن پیوستن به بایرن است اما مشکل این است که بایرن به خوبی در پست هافبک، مجهز شده است. وقوع این انتقال تنها در صورتی منطقی خواهد بود که یکی از این هافبک‌ها مونیخ را ترک کند. مارسل زابیتسر می‌خواهد در بایرن بماند. بیش‌تر بخوانید: کنراد لایمر به چلسی نخواهد پیوست؛ بایرن مونیخ پیشتاز رقابت بر سر جذب ملی پوش اتریشی

خرافنبرخ طبق برنامه مد نظر باواریایی‌ها، طی  دو سال آینده به یکی از مهره‌های ثابت ترکیب تبدیل خواهد شد. تا زمانی که هیچ هافبکی از بایرن جدا نشود، تصور جذب لایمر دشوار خواهد بود. لایمر تاکنون پیشنهاد هیچ باشگاهی را رد نکرده اما این هافبک از باشگاه بعدی خود انتظار یک قرارداد 4 تا 5 ساله دارد. لایمر در اوایل سال 2023 تصمیم خود را در مورد آینده‌اش خواهد گرفت. گفتنی است قرارداد کنراد لایمر 25 ساله در تابستان آینده به پایان خواهد رسید و این بازیکن می‌تواند در یک انتقال رایگان به هر باشگاهی بپیوندد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *