بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رومنیگه: فوتبال به لطف آنیلی، بیمار شده است؛ منچستر سیتی و پاری سن ژرمن بازار را خراب کرده اند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸

بایرن مونیخ یکی از اصلی ترین منتقدان پروژه پیشنهادی بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید است.

طرفداری/ حدود یک سال از معرفی پروژه سوپرلیگ توسط تعدادی از باشگاه های اروپایی از جمله یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا می گذرد. با وجود شکست این تورنمنت، حامیان آن کماکان به دنبال بازگرداندن و تشکیل آن هستند و مخالفان نیز در مصاحبه های مختلف به این ایده می تازند. کارل هاینتس رومنیگه، رئیس بایرن مونیخ به عنوان باشگاهی که در کنار پاری سن ژرمن دو مخالف اصلی سوپرلیگ هستند، در مصاحبه ای تند و آتشین با کوریره دلاسرا به این تورنمنت تاخت:

سوپرلیگ پروژه ای است که ایجاد کنندگانش، آن را به خاطر ناکامی هایشان در لیگ قهرمانان تاسیس کرده اند، ‌ حتی روش آماتوری که آنها برای اجرای آن ارائه کردند، این را ثابت می کند. لیگ قهرمانان همچنان محبوب ترین رقابت جهان است. 

 نمی‌فهمم چرا فردی مانند آندره آ آنیلی که همیشه این تصور را به من می‌داد که باهوش است، به این شکل عمل کرد. جایی خواندم که فوتبال بیمار است، اما به لطف چه کسی؟ آنیلی! از او ممنونم!

سوپرلیگ مرده است، هیچ تیم آلمانی، انگلیسی یا فرانسوی هرگز به آن نخواهد پیوست. ایتالیایی ها؟ من ماروتا را به خوبی می شناسم و می دانم که او دوست دارد کمی بیشتر درآمد داشته باشد. اما به چه قیمتی؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *