بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نظرات سه گلزن نامدار انگلیسی درباره گلزنی در جام‌جهانی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۴۲

کمتر از 24 ساعت تا شروع جام‌جهانی زمان باقی مانده است و در این مطلب نقل قول‌هایی از بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی انگلیس، رقیب ایران در جام‌جهانی 2022 را برای شما آماده کرده‌ایم.

 

هری کین، کاپیتان سه‌شیرها درباره تجربه گلزنی و بردن کفش طلا جام‌جهانی، عنوان داشت:

این مهم، شخصیت من را تغییر نداد؛ ولی نگاه‌ها به من و به پروفایلی که به عنوان بازیکن فوتبال در جهان داشتم را کامل تغییر داد.

به من یک اعتماد به نفس خوب و ماندگار داد. هر وقت روز بدی داشته باشم،‌ به عقب بر می‌گردم و به کفش طلا جام‌جهانی که بردم فکر می‌کنم.

شما وقتی برنده کفش طلای جام‌جهانی می‌شوید، می‌دانید که در بزرگترین رویداد فوتبالی و در میان بهترین بازیکنان جهان به این عنوان دست پیدا کرده‌‎اید.

من به این فکر می‌کنم که هیچ بازیکنی در تاریخ، دو کفش طلا پیاپی در جام‌جهانی کسب نکرده و من دوست دارم در قطر این کار را انجام دهم.

 

نفر بعدی، دیگر آقای گل انگلیسی جام‌جهانی، اولین بریتیشی که به این عنوان دست یافت، گری لینه‌کر، درباره این موضوع این چنین گفت:

اطمینان دارم که تکرار آقای گلی برای هری کین یک انگیزه بسیار مهم است. با آقای گلی و به ثمر رساندن تعداد گل بالا، می‌تواند مسیر انگلیس را برای درخشش در جام‌جهانی هموار کند.

بارها از من این سوال این سوال پرسیده شده است که آقای گلی در جام‌جهانی چه حسی داشته؟ باید بگویم حس وصف ناپذیری است؛ مخصوصا اگر اولین نفر از کشور خود باشید که به این عنوان دست پیدا می‌کند.

پرسش تکراری دیگری که بارها با آن مواجه شده‌ام، آقای گلی هری کین است که چه حسی برای من داشت؛ این دیگر تنها انگلیسی نبودنی که آقای گل جام‌حهانی شده است، چگونه بود؟ باید بگویم حس خوبی بود. چرا که باعث می‌شد مردم دوباره راجع به این که من چه کسی بودم و در کرییر فوتبالی خودم به چه افتخاری رسیده‌ام، صحبت کنند.

 

الن شییرر، بهترین گلزن تاریخ پریمیرلیگ انگلیس، درباره شانس رکورد شکنی هری کین عنوان داشت:

چندین سال است که عنوان و رکورد من دست نخورده باقی مانده است. هری بازیکن بزرگی است و اینکه رکورد من به دست او شکسته شود، می‌تواند باعث افتخار باشد.

در سال‌های اخیر، وین رونی به رکورد من نزدیک شد، اما قبل از اینکه موفق به شکستن آن شود، از انگلیس به امریکا رفت و بعد از خداحافظی کرد. هری اما به علت سن و شرایطی که در آن قرار دارد، می‌تواند این رکورد را بشکند. من در طول دوران بازی خودم نتوانستم به عنوان آقای گلی جام‌جهانی دست پیدا کنم؛ ولی هری کین این افتخار را در کارنامه خود دارد و بعید هم نیست رکوردی که سال‌ها به نام من بوده را هم به نام خود ثبت کند. برای او در جام‌جهانی قطر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که به اولین بازیکنی تبدیل شود که دو دوره پیاپی کفش طلای جهان را کسب می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *