بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: شایعه بند فسخ ارلینگ هالند برای انتقال به رئال مادرید حقیقت ندارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱:۴۹

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش مقابل کپنهاگن در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار و ارلینگ هالند صحبت کرد. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد علت تعویض هالند در بین دو نیمه گفت:

او دقایق زیادی بازی کرده، بازی تحت کنترل بود و کول پالمر نیز بازیکن فوق العاده ای است و به دنبال فرصت بازی بود. اگر بازی با نتیجه ای نزدیک دنبال می شد و سخت بود، ارلینگ را تعویض نمی کردم اما بهتر بود برای بازی مقابل ساوتهمپتون که در فصل گذشته موفق به شکست دادنش نشدیم، به او استراحت دهم. مسئله فقط استراحت دادن به بازیکنان نیست. ما تیمی با 20 بازیکن داریم و اگر فقط 11 بازیکن را بازی دهیم، دیگر داشتن 20 بازیکن معنایی ندارد. در این صورت آن بازیکنان دیگر به هنگام نیاز عملکرد خوبی نخواهند داشت.

امروز بهترین ترکیب را برای کسب پیروزی در این دیدار به زمین فرستادم چون در این برنامه فشرده به بازیکنانمان نیاز داریم. نتیجه فوق العاده ای است و عملکرد بهتری نسبت به این اواخر داشتیم. البته می دانم مردم خواهند گفت که این فقط کپنهاگن است و از این صحبت ها اما آن ها خیلی خیلی خوب دفاع کردند. امشب دیدیم چرا این باشگاه خیلی موفق بوده است چون پس از شکست دادن منچستریونایتد با نتیجه 6-3 و دریافت تعریف و تمجیدهای متعدد، باز هم توانستیم به اندازه کافی متواضع باشیم تا به حریفمان احترام بگذاریم. تمام تیم ها لایق بازی کردن هستند. این راز تیم ماست، تعهد کاری.

شایعه بند فسخ قرارداد هالند برای انتقال به رئال مادرید؟

هیچ بند فسخ به خصوصی در قرارداد ارلینگ هالند برای انتقال به رئال مادرید وجود ندارد، این حرف حقیقت ندارد. این حس را دارم که هالند در منچسترسیتی به شدت خوشحال است.

کایل واکر؟

او مدتی از میادین دور خواهد بود. نمی دانم برای جام جهانی در دسترس خواهد بود یا خیر.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *