بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: خطر اخراج از اینتر؟ سرم بالا است زیرا طی 15 ماه اخیر کارهای بزرگی کرده ایم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱:۲۸

اینتر موفق شد با تک گل هاکان چالهان اوعلو، بارسلونا را در مه آتزا شکست دهد و امیدهای خود را برای صعود به دور حذفی زنده کند. سیمونه اینزاگی گه اخیرا تحت انتقادات شدیدی بود، پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

من نگفتم پیروزی ما مقابل بارسلونا قابل انتظار نیست. دیروز گفتم موقعیت بسیار خوبی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان داریم. ما مستحکم و با اراده بودیم و این تنها راه برای شکست دادن چنین حریفانی است. برای مدت طولانی منتظر این بودیم. برای هواداران و باشگاه خوشحالم اما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. پیروزی امشب باید یک شب شگفت انگیز و یک نقطه آغاز برای ما باشد. 

نتیجه مقابل رم واقعا ناامید کننده بود اما عملکرد نه. چنین شب هایی برای ما خیلی خوب است. باید انرژی خود را بازیابی کنیم تا شرایط را در سری آ تغییر دهیم. این برد می تواند برای ما یک شروع باشد اما باید به چنین نتایجی چاشنی ثبات و عملکرد اضافه کنیم. 

بعضی روزنامه ها نوشته بودند این آخرین فرصت اینزاگی است و اگر امشب هم نتیجه نگیرد، اخراج می شود. او در این مورد گفت:

من به کارم ادامه می دهم. اتفاقاتی رخ می دهد اما من سرم را بالا می گیرم زیرا کادر فنی من، بازیکنان و باشگاه طی 15 ماه اخیر کارهای بزرگی انجام داده اند. من تیمی را دیدم که منسجم بود و می جنگید. در غیر این صورت چنین نتیجه ای را کسب نمی کنید. من خوشحالم اما این بچه ها همان هایی هستند که همین چند ماه پیش به من دو جام دادند و آنها بهتر از هر کس دیگری می دانند که حالا ما شرایط موفقیت را داریم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *