بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مواجه شدن تامی آبراهام با چالش های سخت در آستانه جام جهانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴

تامی آبراهام کار سختی برای اثبات خود به گرت ساوتگیت دارد.

طرفداری/ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تامی آبراهام در اولین فصل خود در آاس رم فوق العاده ظاهر شد و آمار 27 گل و 6 پاس گل در 53 بازی برای جالوروسی را ثبت کرد و در انتهای فصل جام کنفرانس اروپا را بالای سر برد. با این حال، او در فصل جدید بیشتر در تلاش برای حفظ ثبات و جایگاه خود در ترکیب تلاش کرده و در هفت بازی سری آ تنها دو گل به ثمر رسانده است. او همچنین عملا توسط گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس نادیده گرفته شد و تنها 65 دقیقه برای سه شیر ها در دور گروهی لیگ ملت ها به بازی گرفته شد. ساوتگیت در دیدار انتهایی انگلیس در دور گروهی که تشریفاتی محسوب می شد هم از آبراهام استفاده نکرد تا شرایط برای مهاجم سابق چلسی کاملا نگران کننده دنبال شود. 

جایگاه آبراهام در ترکیب رم نیز تضمین شده نیست چرا که آندره آ بلوتی به عنوان مهاجم مرکزی در نقل و انتقالات تابستان و به صورت آزاد به رم آمد و سابقه هم تیمی بودن او در پالرمو با بازیکن محوری رم یعنی پائولو دیبالا نیز در جا افتادن او در ترکیب موثر بوده است. 

آبراهام یکشنبه 25 ساله می شود و با سه گل در 11 بازی ملی برای انگلیس، حضورش در جام جهانی 2022 در نوامبر به هیچ وجه تضمین شده نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *