بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش سخت الگری برای یافتن راهی برای گلزنی بیش‌تر ولاهوویچ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴

ماسیمیلیانو الگری سخت تلاش می کند تا با یوونتوس گل های بیشتری را به ثمر برساند و می خواهد خدمات مورد نیاز برای درخشش را به دوسان ولاوویچ بدهد.

طرفداری | بیانکونری فصل را بسیار ضعیف آغاز کرده است و از هفت بازی ابتدایی خود در سری آ تنها دو برد کسب کرده اند. به ویژه ولاوویچ برای نشان دادن بهترین عملکرد خود در تورین تلاش کرده است، اما برای او موقعیت های گل محدودی ایجاد می شود و او اغلب در زمین ناامید به نظر می رسد.

مهاجم صربستانی در تساوی 1-1 ماه گذشته تنها یک لمس در محوطه جریمه رم داشت و هفته قبل در تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا تنها دو لمس در محوطه داشت.

همانطور که توسط Sky Sports Italia مشخص شده است، آلگری می خواهد مشکلات یوونتوس را در مقابل دروازه حل کند و در حال مطالعه راه حل هایی برای کمک به مشارکت بیشتر ولاوویچ در بازی است و می خواهد از بازیکن 80 میلیون یورویی خود نهایت استفاده را ببرد.

یوونتوس در این فصل 82 شوت به سمت دروازه حریفان زده است اما حریفان 88 شوت به سمت دروازه آن ها زده اند، چیزی که هم هواداران و هم مربی از آن ناراضی هستند.

یکی از ایده های الگری این است که آرکادیوش میلیک در کنار یا پشت سر ولاوویچ بازی کند و از او حمایت بیشتری در جلو داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *