بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاوت های عملکرد تیم کی روش با اسکوچیچ برای پیروزی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۸

در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی اروگوئه که در واقع ترکیب استارت تیم ملی با کی روش محسوب می شود، برخی بازیکنان مردانی بودند که کی روش در دوران حضورش در تیم ملی از آنها بسیار استفاده می کرد.

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون، مردانی بودند که کی روش به کرات در دوران حضورش در تیم ملی از آنها استفاده می کرد.

کنعانی زادگان هم از مهره هایی بود که در اواخر دوران حضور کی روش در تیم ملی در ترکیب تیم ملی حضور پیدا می کرد.

شجاع خلیل زاده و صادق محرمی هم از مهره هایی بودند که اسکوچیچ روی استفاده از آنها در تیم ملی فوتبال بیشترین اصرار را داشت و ابوالفضل جلالی ازمهره های تازه تیم ملی در دوران کی روش است.

در این میان برخی دیگر از بازیکنانی مثل امید نورافکن، امیرعابدزاده، احمد نور اللهی و علی قلی زاده که بازیکنان ثابت تیم ملی در اخرین روزهای اسکوچیچ بودند در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال حاضر نبودند، ماجرای مهدی طارمی متفاوت است که قطعا بازیکن ثابت تیم ملی است و وقتی هم امد بهترین بود.

در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال کشورمان نفراتی مثل رامین رضائیان و امید ابراهیمی که تصور می شد از آنها استفاده خواهد شد حتی به عنوان بازیکن جانشین هم وارد زمین نشدند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *