بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دغدغه شیرین ژاوی برای انتخاب پنالتی زن اصلی بارسلونا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸

ژاوی هنوز تصمیم نگرفته در فصل 23-2022 کدام بازیکن پنالتی‌زن اول بارسلونا باشد اما آمار و ارقام نشان می‌دهد عملکرد سه بازیکن تازه‌وارد بارسایی‌ها در زدن ضربات پنالتی خیلی خوب است.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، فرانک کسیه در میلان پنالتی‌زن اول تیم بود و این کار را در تیم ملی ساحل‌عاج هم انجام می‌دهد. کسیه تا به امروز 36 ضربه پنالتی در بازی‌های رسمی زده که 31 تای آن‌ها گل شده‌اند. این یعنی نرخ گل‌زنی این هافبک 25 ساله از روی ضربات پنالتی، 86.1% است.

البته فرانک کسیه تنها مدعی پنالتی‌زنی در تیم ژاوی نیست. روبرت لواندوفسکی، شماره 9 جدید بارسلونا را نباید از یاد ببریم؛ کسی که در زدن ضربات پنالتی دستی بر آتش دارد و در بایرن مونیخ مامور اجرای این کار بود. روبرت لواندوفسکی 71 ضربه از 78 ضربه پنالتی‌‌ دوران حرفه‌ای‌اش را به گل تبدیل کرده و آمار فوق‌العاده 91% گل زدن از روی نقطه پنالتی را به ثبت رسانده است. رافینیا دیگر بازیکنی است که می‌تواند خیلی خوب پنالتی بزند. او طی دورانش در لیدزیونایتد توانسته 7 ضربه از 8 ضربه پنالتی را گل کند تا آمار گل 87.5 درصدی از روی ضربات پنالتی را به اسم خود ثبت کند. او در زمینه زدن ضربات آزاد هم ماهر است و این را در تور پیش‌فصل آمریکا به‌خوبی نشان داد.

از زمان جدایی لیونل مسی از بارسلونا، این تیم پنالتی زن ثابت نداشته است و ژاوی به زودی در این خصوص پنالتی‌زن ثابت تیمش تصمیم‌گیری خواهد کرد. فرانک کسیه و روبرت لواندوفسکی شانس بالایی برای تبدیل شدن به مرد اول ضربات پنالتی بلوگرانا دارد. باید اشاره داشت لیونل مسی 104 ضربه از 134 ضربه پنالتی‌اش در بارسلونا را گل کرده بود و آمار خوب 77.62 گل کردن پنالتی را به ثبت رسانده بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *