بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وارش میزبان فینال لیگ دسته اول بانوان شد

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1404 | 15:22

تیم وارش نوشهر میزبان فینال لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان – قرعه کشی تعیین میزبان مسابقه فینال لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ بین دو تیم وارش نوشهر و استقلال امروز در سازمان لیگ برگزار شد و وارش به عنوان میزبان مسابقه فینال انتخاب شد.

به این ترتیب مسابقه فینال روز پنجشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهدای نوشهر بین دو تیم وارش نوشهر و استقلال برگزار می‌شود.

هر دوتیم به لیگ برتر فصل آینده صعود کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *