بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعزام تیم ملی ووشوی پسران و دختران به چین

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1405 | 0:00

تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات ساندای کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای عازم چین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -تیم ملی ووشوی پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های ساندای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.

 ملی‌پوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند. رامین موحدنیا و مریم هاشمی به‌عنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز به‌عنوان مربی، ملی‌پوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *