بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شد/ نامه رسمی سازمان لیگ به تاجرنیا
منبع : خبرورزشی
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال و با توجه حواشی دیدار اخیر تیمهای استقلال تهران و نفت آبادان، سرمربی، سرپرست و یک بازیکن تیم استقلال تا اطلاع ثانوی با محرومیت مواجه شدند.
با اعلام فدراسیون بسکتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت آبادان دوشنبه (۸ دی) از هفته چهاردهم رقابتهای بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، برگزار شد و با برتری آبادانیها تمام شد، پایان این دیدار البته با حاشیه همراه شد.
در همین راستا سازمان لیگ بسکتبال با لحاظ کردن اتفاقات و گزارشهای دریافتی، اقدام به محرومیت ۲ عضو کادر فنی و یک بازیکن تیم استقلال کرده است.
طبق اعلام این سازمان، مهران شاهین طبع سرمربی و مهدی جعفری بازیکن شماره ۵۵ استقلال به دلیل بیاحترامی به کادر داوری و هجوم و ورود غیرمجاز به رختکن داوران تا اطلاع ثانوی از حضور در هر گونه رویداد محروم می باشند.
این موضوع طی نامهای رسمی به علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اطلاع رسانی شده است.
همچنین سازمان لیگ بسکتبال در نامهای مجزا به این باشگاه اعلام کرده است که طبق گزارش واصله و به دلیل اهانت علیرضا پوربافرانی سرپرست تیم بسکتبال استقلال به ارکان فدراسیون و سازمان لیگ، وی نیز تا اطلاع ثانوی از حضور در هر گونه رویداد محروم است.
طبق تاکید سازمان لیگ بسکتبال، پس از تشکیل کمیته انضباطی تصمیم نهایی در خصوص مدت زمان محرومیت نامبردگان مشخص خواهد شد.
بیشتر بخوانید: ویدیو| هتتریک استقلال در شکست/ هدیه آبیها به رقیب در ثانیههای پایانی


گمانهزنی درباره آینده بازیکنان استقلال در سایه پنجره نقلوانتقالاتی بسته
ستاره جوان تیم فوتبال فولاد در آستانه آبی پوش شدن
بیخبری مسئولان استقلال از وضعیت قرارداد ستاره محبوب
کنایه آتشین محمد نوری به مدیران پرسپولیس خبرساز شد
استقلال بیخیال جلالی شد ؟
مدیران استقلال آب پاکی را روی دست ستاره آبی ها ریختند









