بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ازبکستان، گربه‌سیاه جدید فوتبال ایران؛ تیم زنان را هم بردند!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1404 | 15:41

نخستین دیدار دوستانه ملی پوشان فوتبال زنان کشورمان برابر ازبکستان با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان کشورمان برابر ازبکستان امروز شنبه ۸ آذر از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار شد و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید.

 دومین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان روز سه شنبه ۱۱ آذر ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *