بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۲ بازیکن سرخابی در خطر از دست دادن بازی دربی

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1404 | 9:14

علی علیپور و رستم آشورماتف بازیکنان پرسپولیس و استقلال در خطر محرومیت در بازی دربی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان – بازی دربی سرخابی‌ها در حالی قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شود که ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند.  

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و رستم آشورماتف مدافع ازبکی تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در هفته یازدهم لیگ برتر، دیدار مهم دربی پایتخت را از دست خواهند داد.  

به هر حال علیپور تنها مهاجم حال حاضر سرخپوشان پایتخت است و باید مراقب باشد تا در بازی با شمس آذر قزوین کارت زرد نگیرد وگرنه بازی دربی را از دست می‌دهد و پرسپولیس باید بدون مهاجم تخصصی به مصاف استقلال برود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *