۲ بازیکن سرخابی در خطر از دست دادن بازی دربی
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
علی علیپور و رستم آشورماتف بازیکنان پرسپولیس و استقلال در خطر محرومیت در بازی دربی قرار دارند.
باشگاه خبرنگاران جوان – بازی دربی سرخابیها در حالی قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شود که ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند.
علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و رستم آشورماتف مدافع ازبکی تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در هفته یازدهم لیگ برتر، دیدار مهم دربی پایتخت را از دست خواهند داد.
به هر حال علیپور تنها مهاجم حال حاضر سرخپوشان پایتخت است و باید مراقب باشد تا در بازی با شمس آذر قزوین کارت زرد نگیرد وگرنه بازی دربی را از دست میدهد و پرسپولیس باید بدون مهاجم تخصصی به مصاف استقلال برود.


تاریخ برگزاری دربی بزرگ پایتخت مشخص شد
زمان دربی استقلال و پرسپولیس پس از جام جهانی مشخص شد
بهترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی از دربی پرسپولیس مقابل استقلال
محرومیت از دربی پرسپولیس و استقلال بیخ گوش ۵ سرخپوش
واکنش معنادار گل محمدی به تغییر زمان دربی پرسپولیس و استقلال
ادعای سهیل مهدی ؛ دربی به بعد از جام جهانی موکول شد









