بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار گل محمدی به تغییر زمان دربی پرسپولیس و استقلال

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس : مشکلی برای برگزاری داربی نداشتیم و ما را در شرایط مسابقه قرار می داد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰
چهره خاص و جالب یحیی گل محمدی و با موهای تراشیده در تمرین پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل مس مدعی شد که مشکلی برای برگزاری داربی نداشتیم و ما را در شرایط مسابقه قرار می داد اما این تاریخ به تیم ملی اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پرسپولیس می ‌گوید اگر داربی قبل از جام جهانی برگزار می شد، تیمش در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت و از این مساله استقبال می‌کرد اما این تاریخ به تیم ملی اختصاص یافته است.

پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان مجددا به تنهایی در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار گرفت.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخ ها در نشست خبری اظهار کرد:

سه امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم. با توجه به توقف در دو بازی اخیر، وضعیت‌مان در جدول تغییر کرده بود. این سه امتیاز خیلی مهم و حساس بود که خدا را شکر به دست آوردیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. بعد از گل اول می‌توانستیم به گل دوم و سوم هم برسیم. البته حریف هم در انتقال خوب ما را اذیت کرد و بازیکنان توانمندی داشتند. این برد را به بازیکنان تبریک می‌گویم. بازیکنان ما از نظر روحی و روانی و تمرینی تحت فشار بودند. در یک ماه اخیر وضعیت تمرین ما راضی کننده نبود چرا که تاثیر خود را روی کار فنی و تیمی ما گذاشته بود. بازیکنانم تمرکز خوبی در بازی داشتند و در نیمه دوم خوب کار کردند. این پیروزی را به همه هواداران خودمان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به اینکه محمد ربیعی اعتقاد داشت وحید امیری مستحق دریافت کارت زرد و اخراج از زمین بود گفت:

در آن صحنه به جز داور وسط، داور چهارم و کمک داور هم به خوبی صحنه را دیدند. روی آن صحنه بحث زیادی نبود. اگر به نفع حریف می‌گرفت، می‌گفتند چرا کارت داده است؟ به نظرم تصمیم آقای ناظمی درست بود و از قضاوت‌های خوب بود. نباید اینطور داوران را تحت فشار بگذاریم. به نظرم در این صحنه بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا کرد.

وی درباره شکل بازی پرسپولیس تهران بعد از اتمام اردوی تیم ملی ایران رضایت دارد یا خیر؟ گفت:

در زمین تمرین خودمان اذیت می‌شویم و هفته‌های زیادی است که از باشگاه برای حل مشکل درخواست دارم. واقعا زمین تمرین خوب در تهران کم است. این حداقل امکاناتی است که باید باشگاه در اختیار تیم بگذارد. تمرین‌های ما دارای کیفیت لازم و راضی کننده نبود. در این مدت اذیت شدیم. امیدوارم این وضعیت درست شود. اتفاقاتی هم قبل و بین دو نیمه بازی با تراکتور رخ داد و تیم ما واقعا تحت فشار بود. از نظر روحی و روانی شرایط سختی داشتیم و رفته رفته شکل کار بهتر می‌شود.

گل‌محمدی درباره موکول شدن داربی به بعد از جام جهانی و نظر او درباره این تصمیم گفت:

برای ما فرقی ندارد. بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و دو بازی دیگر هم مقابل ملوان و مس کرمان داریم و تیم ما در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت و مشکلی هم برای داربی نداشتیم. شاید تا آن زمان زمین تمرین ما هم درست می‌شد و بهتر تمرین می‌کردیم. این برنامه ریزی برای تیم ملی بود و اگر در آن زمان هم بازی را برگزار می‌کردند، مشکلی نداشتیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *