بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدال طلای پاراتیراندار ایران در جام جهانی امارات

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1404 | 22:33

نسرین شاهی در رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی امارات صاحب مدال طلا شد؛ در همین رقابت ها فائزه احمدی مدال برنز گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سومین روز از رقابت‌های جام جهانی العین امارات، در مرحله فینال ماده تپانچه بانوان، نسرین شاهی با ثبت رکورد ۲۳۹ موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد و فائزه احمدی با ثبت رکورد ۲۱۵.۶ در رده سوم ایستاد و به مدال برنز مسابقات دست یافت.

همچنین در بخش تیمی، تیم تپانچه بادی آقایان و بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره مسابقات شدند.

رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی از ۶ تا ۱۳ آبان در باشگاه سوارکاری، تیراندازی و گلف العین با حضور ۲۱۳ ورزشکار از ۳۹ کشور در ۴۰ ماده تیمی و انفرادی در رشته تفنگ، تپانچه و شات‌گان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *