مدال طلای پاراتیراندار ایران در جام جهانی امارات
منبع : خبرگزاری مهر
نسرین شاهی در رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی امارات صاحب مدال طلا شد؛ در همین رقابت ها فائزه احمدی مدال برنز گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سومین روز از رقابتهای جام جهانی العین امارات، در مرحله فینال ماده تپانچه بانوان، نسرین شاهی با ثبت رکورد ۲۳۹ موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد و فائزه احمدی با ثبت رکورد ۲۱۵.۶ در رده سوم ایستاد و به مدال برنز مسابقات دست یافت.
همچنین در بخش تیمی، تیم تپانچه بادی آقایان و بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره مسابقات شدند.
رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی از ۶ تا ۱۳ آبان در باشگاه سوارکاری، تیراندازی و گلف العین با حضور ۲۱۳ ورزشکار از ۳۹ کشور در ۴۰ ماده تیمی و انفرادی در رشته تفنگ، تپانچه و شاتگان برگزار می شود.


این بازیکن استقلال به دبی سفر نکرد
شاگردان قلعه نویی در انتظار دیدار با محمدصلاح + جزئیات
ستاره ایرانی در امارات مصدوم شد
وضعیت قراردادی مهدی قایدی مشخص شد
تیم فصل بعد فرهاد مجیدی مشخص شد!
خبر مهم درباره نشست خبری بازی ایران و امارات









