بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماریو بالوتلی: دوران اوجم از لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام، ژکو و ژیرو بهتر بودم، اما «امپراتور» از من بهتر بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1404 | 18:20


طرفداری | ماریو بالوتلی ستاره اسبق تیم‌های اینتر، میلان و منچسترسیتی در چالش سکوت کردن تا زمانی که نام بازیکن بهتری را بشنود، شرکت کرد. او پس از رسیدن به نام آدریانو (با لقب امپراطور) سکوت خود را شکست. بالوتلی دوران اوج خود را بهتر از مهاجمینی مانند لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام، اولیویه ژیرو و ادین ژکو می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *