بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حدادی: ما نتوانستیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده را ببریم / بدون سرمربی هم باید چادرملو را می‌بردیم + فیلم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 1:26


مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کم گذاشتیم؟‌ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کمک گذاشتیم؟‌ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟

وی افزود: گاریدو، کارتال، وحید هاشمیان همگی مشکل داشتند؟

حدادی اعلام کرد: با این وضعیت بازیکنان باید بیایند فسخ کنند و بروند؛ قطعا خانه تکانی اساسی خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: با خداداد عزیزی صحبت شده ولی هنوز درمورد سرپرستی چیزی قطعی نیست.

دسته بندی ها : خبرگزاری دانشجو
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *