استعفای علی نژاد از هیئت رئیسه ووشو به خاطر تعارض منافع
منبع : خبرگزاری مهر
در راستای ملاحظات اخلاقی و با هدف پیشگیری از بروز هرگونه تعارض منافع احتمالی میان مسئولیتهای محوله و صیانت از اعتماد عمومی، دبیر کل کمیته ملی المپیک از هیئت رئیسه ووشو استعفا کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در راستای ملاحظات اخلاقی و با هدف پیشگیری از بروز هرگونه تعارض منافع احتمالی میان مسئولیتهای محوله و صیانت از اعتماد عمومی،دکتر مهدی علی نژاد دبیر کل کمیته ملی المپیک طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، استعفای خود را از هیئت رئیسه فدراسیون ووشو اعلام داشت.
در متن استعفای فوق آمده است:
جناب آقای دکتر دنیامالی
وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و احترام
بدینوسیله به استحضار میرساند، با عنایت به مسئولیتهای حرفهای و شرایط جدید شغلی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، مراتب استعفای خود را از عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون ووشو به حضور جنابعالی تقدیم مینمایم.
این تصمیم پس از بررسی دقیق جوانب حرفهای و ملاحظات اخلاقی، و با هدف پیشگیری از بروز هرگونه تعارض منافع احتمالی میان مسئولیتهای محوله در کمیته ملی المپیک و سایر مأموریتهای اجرایی خارج از آن، اتخاذ گردیده و در راستای صیانت از اعتماد عمومی و حفظ شفافیت در فرآیندهای تصمیمسازی و تصمیم¬گیری اتخاذ شده است.
ضمن قدردانی از اعتماد حضرتعالی و همراهی مجموعه همکاران خدوم و پرتلاش وزارت ورزش و جوانان، توفیق روزافزون جنابعالی را در مسیر ارتقای ورزش کشور، از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.


سنگ تمام ویژه وزیر ورزش برای ستاره های کشتی ایران + جزئیات
وزیر ورزش و جوانان هواداران تیم ملی را امیدوار کرد + جزئیات
پاسخ معاون وزیر ورزش و جوانان به یک سوال بزرگ + جزئیات
پیام ویژه وزیر ورزش و جوانان به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران
پیام ویژه وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی وزنه برداری + جزئیات
پیام ویژه وزیر ورزش و جوانان برای درگذشت عنایت الله آتشی + جزئیات









