حسینی: به شروع بدمان باختیم
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، مجتبی حسینی بعد از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
اظهارات سرمربی آلومینیوم را در ادامه میخوانید:
/بازی را بد شروع کردیم. علیرغم همه برنامهریزیهایی که کرده بودیم، یک گل خیلی عجیب و غریب خوردیم. در ادامه توپ در اختیارمان بود و یکی دو خلق موقعیت هم داشتیم ولی متاسفانه گل دوم را به آن شکل خوردیم.
/نیمه دوم حریف توپ را به ما داد و خودش کامل دفاع میکرد ولی آن سرعت و جسارتی که این دفاع را باز کنیم را نداشتیم. با وجود اینکه دقایق زیادی توپ در اختیار ما بود نتوانستیم دفاع حریف را باز کنیم و بازی همانطور که آنها دوست داشتند پیش رفت. برنده شدند و مبارکشان باشد.
/مهمترین دلیلی که ما امروز بازی را واگذار کردیم آن شروع بدمان بود. گل اتفاقی خوردیم و عملکرد دفاعی یکی دو بازیکنمان ما را سورپرایز کرد چون اصلا تمرکز خوبی نداشتند. وقتی جلوی فولاد اینطوری عقب بیفتی کار خیلی سخت میشود.
بیشتر بخوانید: نفس فولاد پشت سر مدعیان؛ پیروزی خانگی یحیی مقابل همکار سابق!


پرسپولیس به دنبال شکار ستاره تیم مشهور لیگ برتری
آقای مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد + جزئیات
ستاره مشهور تیم مطرح لیگ برتری به درب خروج نزدیک شد + جزئیات
مدیرعامل محبوب پرسپولیسی به سیم آخر زد !! + جزئیات
پیام مهم ستاره بدشانس تیم ملی فوتبال ایران برای شاگردان قلعه نویی
تور استقلال برای شکار گلر مطرح فوتبال ایران + جزئیات









