عذرخواهی کاپیتان پرسپولیس از هواداران؛ امید عالیشاه: ببخشید، خوب نبودیم!
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی کاپیتان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل النصر از هواداران عذرخواهی کرد. امید عالیشاه که امشب از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار داشت، بعد از تساوی ناامیدکننده تیمش و کمرنگ شدن اندک امیدهای صعود اظهار داشت: شرمنده تک تک هواداران هستم و دلم میسوزد. نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و میتوانستیم باانرژی هواداران حداقل یک گل بزنیم.
امید عالیشاه در ادامه افزود: نیمه دوم را بد شروع کردیم. اما در اواخر بازی میتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم. آنطور که باید خوب نبودیم. باید کنار هواداران به برد میرسیدیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد.
بیشتر بخوانید: پرسپولیس ایران صفر – صفر النصر عربستان؛ حیف از این همه هوادار، حیف از این همه هیجان؛ پرسپولیس لیاقت این آزادی را نداشت!


واکنش مدیرعامل باشگاه چادرملو پس از برد مقابل پرسپولیس
پیام معنادار محسن خلیلی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس برابر چادرملو
داستان عجیب گل پیروزی چادرملو مقابل پرسپولیس از زبان سعید اخباری
تأکید مربی پرسپولیس بر مسئولیت جمعی در قبال نتایج تیم
تأکید مدیرعامل پرسپولیس بر عملکرد بازیکنان در برابر چادرملو؛ هشدار به نفرات بیانگیزه
معرفی محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس









