بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز نخستین جلسه شورای عالی مبارزه با دوپینگ با حضور وزیر ورزش و جوانان

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1403 | 9:24

خبرگزاری میزان –

در این جلسه احمد راستینه رییس کمیته ورزش و ناظر مجلس در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی، اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک، کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان، داورزنی مشاور وزیر ورزش و جوانان، هادی ساروی قهرمان المپیک به عنوان نماینده ورزشکاران و دیگر اعضای شورای عالی دوپینگ در این جلسه حضور دارند.

این اولین جلسه شورای عالی مبارزه با دوپینگ کشور است که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود. پیش از این نیز دو جلسه شورای مرکزی مبارزه با دوپینگ با حضور احمد دنیامالی برگزار شده بود.

گفتنی است؛ در حال حاضر غلامرضا نوروزی در حال ارائه گزارشی از فعالیت‌های «نادو» است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *