محبی: اخراج کریمی سختگیرانه بود
منبع : خبرگزاری ایلنا
به گزارش ایلنا، محمدمهدی محبی، هافبک جوان سپاهان پس از تساوی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بیژن حیدری خیلی داور خوبی است، اما در این مسابقه تمام صحنههای پنجاه پنجاه را به سود استقلال میگرفت. ما یک دست روی بازیکنان میگذاشتیم و خطا میگرفت.
او همچنین درباره اخراج کریمی اظهار داشت: فکر میکنم که اخراج نداشت و داور سختگیرانه تصمیم گرفت.
محبی در ادامه در حالی که این تیم قهرمانی نیم فصل را تقدیم تراکتور کرد گفت: خیلی خوب بازی کردیم و خداراشکر که قهرمان نیم فصل شدیم. امیدوارم در آخر فصل هم قهرمان شویم. انتهای پیام/


اقدام مهم مدیران استقلال درباره ستاره آبی پوشان
فرصت طلایی برای ستاره محبوب هواداران استقلال + جزئیات
مربی خارجی استقلال به آبی ها وفادار ماند + جزئیات
ستاره جنجالی استقلال در تمرینات آبی ها آفتابی شد + جزئیات
دست راست سرمربی استقلال در تمرینات آفتابی شد
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک









