بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان اونانا برای منچسترسیتی: با ذهنیت برنده و ریسک پذیری وارد زمین خواهیم شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱

طرفداری | منچستریونایتد فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس را با پیروزی در سواحل جنوبی مقابل برایتون به پایان رساند، اما در رده هشتم جدول قرار گرفت، به این معنی که آنها باید فینال جام حذفی را ببرند تا سهمیه حضور در اروپا را کسب کنند. آندره اونانا، دروازه بان شیاطین سرخ در مصاحبه با منچستر ایونینگ نیوز گفت:

امیدواریم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. همانطور که گفتم، ما هنوز کارمان تمام نشده و هفته آینده یک بازی بسیار مهم (فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی) داریم، ما منچستریونایتد هستیم و برای برد به آنجا می رویم. مهم نیست با چه کسی بازی می کنیم، ما همیشه با ذهنیتی برنده به میدان می رویم. می دانیم که بازی سختی داریم، آن هم مقابل یک تیم بسیار خوب. مسابقه جذابی خواهد شد.  قرار است ریسک کنیم 

اگر مجبور باشم پاس بلند بفرستم، این کار را انجام خواهم داد. اگر مجبور باشم پاس کوتاه بفرستم، این کار را انجام خواهم داد، اما همیشه سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیم بگیرم، حتی اگر گاهی اوقات اشتباه باشد. این یعنی ریسک کردن و من از آن نمی ترسم. می دانیم که این بازی برای ما چقدر مهم است و هنوز می توانیم به اروپا برسیم. بنابراین فینال بزرگی در پیش داریم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *