بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تونی کروس به جود بلینگام: کاملا آماده‌ای تا رهبری رئال مادرید را برعهده بگیری

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۲۹

طرفداری | خبر ناگهانی خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال، خبر بزرگ و البته غم‌انگیزی برای باشگاه رئال مادرید بود و موجی از حیرت و اندوه را در میان هواداران و هم‌تیمی‌های این ستاره به وجود آورد.

طولی نکشید که سیل واکنش‌ها به این تصمیم غیرمنتظره سرازیر شد. از جمله جود بلینگام، هافبک جوان رئال، که با انتشار پیامی در فضای مجازی، ضمن ابراز تأسف عمیق از این اتفاق، از فرصت کوتاه همکاری با کروس ابراز گله‌مندی کرد.

پاسخ تونی کروس به جود بلینگام

پس از انتشار پست اینستاگرامی بلینگام، تونی کروس نیز به آن واکنش نشان داد. کروس در کامنتی روی این پست، از بلینگام تمجید کرد و حتی پیشنهاد داد که او آماده است تا جایگاه او را در رئال مادرید بگیرد. کروس در کامنت خود نوشت:

ممنون، دوست من. اینکه سال‌های بیشتری در کنار هم باشیم، ناعادلانه بود.😂 از زمانی که به ما ملحق شدی از هر دقیقه لذت بردم! در 20 سالگی، تو بیش از حد آماده رهبری هستی!

بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید از پ دورتموند در تابستان گذشته، به یک ستاره در این باشگاه تبدیل شده است. در اولین فصل حضور جود بلینگام در برنابئو، این هافبک انگلیسی به یکی از موثرترین بازیکنان باشگاه تبدیل شده و در مجموع 23 گل و 12 پاس گل به ثمر رسانده است. پیام کروس به بلینگام همچنین با برنامه‌های گزارش‌شده رئال مادرید برای فصل آینده همسو است، چراکه گفته می‌شود بلینگام جایگزین این هافبک باتجربه آلمانی خواهد شد.

این همچنین بدین معناست که جود بلینگام قرار است فصل آینده در نقشی عمیق‌تری در خط میانی بازی کند، در حالی که بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا و آردا گولر هم می‌توانند بازی‌های بیشتری انجام دهند.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *