بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکا مودریچ: به شدت غمگینم؛ هیچ تونی کروس دیگری وجود نخواهد داشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۲۱

طرفداری | لوکا مودریچ به خداحافظی تونی کروس از فوتبال واکنش نشان داد.

 ساعاتی پیش تونی کروس با انتشار پستی در اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از فوتبال خداحافظی می‌کند. قرارداد تونی کروس دیگر با رئال مادرید تمدید نمی‌شود و یورو ۲۰۲۴، آخرین نمایش اسطوره آلمانی در مستطیل سبز خواهد بود.

خداحافظی تونی کروس از فوتبال واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته‌است. لوکا مودریچ، اسطوره کروات رئال مادرید که برای سال‌ها همراه با کروس خط هافبک کهکشانی‌ها را بیمه کرد، با انتشار پیامی سرشار از اندوه و احساسات در اینستاگرام نوشت:

تونی عزیز، نوشتن این کلمات برای من دشوار است. دنیای فوتبال غمگین است چرا که یک بازیکن تاریخ‌ساز از آن خداحافظی می‌کند، و من هم به شدت غمگینم. دوست من، تو اسطوره این ورزش و اسطوره رئال مادرید هستی. 

واقعاً از بازی کردن در کنار تو لذت بردم. افتخار بزرگی بود که در خط هافبک رئال مادرید کنار تو بازی کردم. تو کیفیتی داری که تو را به یک بازیکن منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌کند. هیچ تونی کروس دیگری وجود نخواهد داشت. 

شب‌های اروپایی فراموش‌نشدنی، عناوین قهرمانی، جادوی برنابئو… ما هرگز این دوران طلایی را در باشگاه زندگی‌مان فراموش نخواهیم کرد. تو به همه چیز دست یافته‌ای، اما هنوز یک چیز دیگر باقی مانده است: قهرمانی شماره 15 با هم. دلتنگ تو خواهم شد دوست من.

تصویری که لوکیتا منتشر کرد

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *