بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال یک تغییر بزرگ در یوونتوس؛ محصول آکادمی اینتر جانشین شزنی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۵

طرفداری | یوونتوس مذاکرات جدیدی را با میشل دی گرگوریو آغاز کرده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات یوونتوس با مونتزا بر سر انتقال میشل دی گرگوریو آغاز شده‌است. یووه به جذب این سنگربان 26 ساله میل دارد و او را یک گزینه ایده‌آل برای جانشینی وویچک شزنی می‌بیند. یوونتوس پیش از این با دی گرگوریو تماس‌های پیشرفته‌ای برقرار کرده بود و گفته می‌شود یک توافق اولیه نیز میان بیانکونری و این گلر ایتالیایی حاصل شده‌است. اگر انتقال میشل دی گرگوریو به یووه قطعی شود، یک دروازه‌بان از میان شزنی و ماتیا پرین، تورین را ترک خواهد کرد.

میشل دی گرگوریو که در آکادمی اینتر (8 سال حضور در نراتزوری) پرورش یافته، عملکرد خوبی در فصل جاری داشته و توجه باشگاه‌های مطرح زیادی را به خود جلب کرده‌است. دی گرگوریو که از سوی ترنسفورمارکت ۱۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده، تا سال ۲۰۲۷ با تیمش قرارداد دارد و یوونتوس می خواهد از رابطه خوب خود با مدیران مونتزا در راستای عملی کردن این انتقال استفاده کند.

فابریتزیو رومانو در ادامه گزارش خود می‌گوید یوونتوس علاوه‌بر دی گرگوریو، به جذب ریکاردو کالافیوری، مدافع 22 ساله بولونیا نیز علاقه زیادی دارد و حضور احتمالی تیاگو موتا می‌تواند مسیر انتقال کالافیوری به تورین را کاملاً هموار کند.

میشل دی گرگوریو، محصول آکادمی اینتر

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *