بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئیس جمهور دست بردار نیست/ این ستاره را برای تیم ملی می‌‎خواهیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۱

امانوئل مکرون روز سه‌شنبه به مناسبت ۱۲۰ سالگی فیفا پذیرای فلورنتینو پرس در الیزه است. به گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، مکرون تلاش خواهد کرد تا رئیس باشگاه رئال مادرید را متقاعد کند که به کیلیان امباپه اجازه بازی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را بدهد. این خبر یک روز پس از برگزاری جشن خداحافظی امباپه در رستوران پاریسی جیجی منتشر شد.

مکرون بارها بر اهمیت این بازی‌ها تاکید کرده و می‌خواهد برای این تورنمنت امباپه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ورزشکاران کشور در اختیار داشته باشد. المپیک در انتهای ماه جولای برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود این بازیکن ۲۵ ساله در آن زمان در تور پیش‌فصل حضور داشته باشد تا برای اولین فصل خود با تیم رئال‌مادرید حاضر شود.

رئیس‌جمهور فرانسه همواره با امباپه در تماس بوده و نقش مهمی در متقاعد کردن او برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۲ داشت و ظاهراً در جشن خداحافظی امباپه نیز حضور داشت؛ شایعه‌ای که هنوز تایید نشده است. مکرون در ویدئویی که پس از خداحافظی کیلیان در حساب کاربری X خود منتشر کرد، گفت: «من نظر خاصی ندارم جز این که روی رئال‌مادرید حساب می‌کنم تا کیلیان را برای بازی‌های المپیک آزاد کند تا بتواند با تیم فرانسه بازی کند.»

بیشتر بخوانید: واکنش مادر معروف به بمب نقل‌وانتقالاتی دنیای فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *