بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ظهور یک سردار آزمون جدید در روسیه

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۷

درخشش سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در فصول گذشته در لیگ برتر روسیه کاری کرده بود تا توجه هواداران فوتبال در این کشور به بازیکنان ایرانی جلب شود و امسال هم محمد محبی و محمد قربانی توانستند تا حدودی جایگاه خودشان را تثبیت کنند، اما حالا یک پدیده ۲۰ ساله ایرانی هم توانسته نگاه‌ها را به سمت خود ببرد.

امیرحسین ریوندی که پس از نمایش درخشان در آکادمی کیا مورد توجه استعدادیابان باشگاه زسکا مسکو روسیه قرار گرفت و در زمستان گذشته به این تیم پیوست، پس از حضور ثابت در دیدارهای تدارکاتی ازجمله مسابقه با بنیادکار ازبکستان، هفته قبل در فینال جام حذفی روسیه مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان رفت و اولین بازی رسمی خود را در یک رقابت بزرگ انجام داد و دیروز هم در لیگ برتر این کشور به کار گرفته شد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زسکا مسکو در حالی که امیرحسین ریوندی را مثل مسابقات قبل در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه نیژنی نووگراد به مصاف تیم رده چهاردهمی پاری رفت و توانست به پیروزی جالب توجه ۶ بر ۲ دست پیدا کند و با ۴۵ امتیاز در رده ششم جدول بماند که ستاره جوان ایرانی در این بازی درخشید.

امیرحسین ریوندی در حالی نخستین بازی خود برای زسکا مسکو را در لیگ برتر روسیه انجام داد و مثل دیدار فینال حذفی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ با انگیزه زیادی وارد زمین شد که توانست کار تیم پاری را در لحظات پایانی تمام کند.

این فوتبالیست ۲۰ ساله ایرانی در دقیقه ۸۵ مقابل پاری وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد توانست با حرکت انفرادی و استارت سریع از زمین خودی ضدحمله بزند و در محوطه جریمه حریف توپ را به آنتون زابولوتنی برساند و روی پاس این بازیکن، کیریل گِلِبوف ۱۸ ساله که همراه با ریوندی به زمین آمده بود، گلزنی کند.

ریوندی با عملکرد موثری که در دو دیدار اخیرشان مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ و پاری داشته، توانسته خودش را به‌عنوان یک مهره هجومی خطرناک در زسکا مسکو و فوتبال روسیه جا بیاندازد و نوید ظهور یک سردار آزمون جدید در این کشور را بدهد.

بیشتر بخوانید: ادعای جالب در برنامه فوتبال برتر با یک طعنه سنگین/ کسی که خلاف می کند سند نمی دهد!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *