بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری: آقای مهندس از فوتبال خداحافظی کرد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تونی کروس از طریق پادکست برادرش و در نامه ای احساسی به رئال مادرید و هوادارانش اطلاع داد که در پایان فصل رئال مادرید را ترک می کند.

کروس نوشت: «17 جولای 2014، روز حضور من در رئال مادرید، روزی که زندگی من را تغییر داد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست، اما مهمتر از همه به عنوان یک فرد عوض شد. این شروع یک زندگی جدید در بزرگترین باشگاه جهان بود. امروز پس از 10 سال، در پایان فصل، این دوره از زندگی به پایان می رسد. من هرگز این دهه موفق هیجان انگیز را فراموش نمی کنم!

مایلم به ویژه از رئیس جمهور فلورنتینو پرز، باشگاه و همه کسانی که با قلبی باز از من استقبال کردند و به من اعتماد کردند تشکر کنم. اما مهمتر از همه می خواهم از شما هواداران عزیز رئال مادرید به خاطر محبت و حمایت شما از روز اول تا آخرین روز تشکر کنم.

در عین حال، این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه ای من به عنوان یک فوتبالیست، در تابستان امسال پس از یورو به پایان می رسد. همانطور که همیشه گفته ام، رئال مادرید آخرین باشگاه من بوده و خواهد بود.

امروز خوشحال و مفتخرم که در ذهن و قلبم لحظه مناسب برای این تصمیم را پیدا کردم. جاه طلبی من همیشه این بود که کارم را در بالاترین سطح خود به پایان برسانم. از این لحظه به بعد فقط یک فکر اصلی در ذهنم وجود دارد و هیچ چیز مرا از این موضوع جدا نمی کند: بریم برای جام شماره 15!!! زنده باد رئال مادرید.»

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *