بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قدردانی رئال مادرید از تونی کروس: او برای همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۴

طرفداری | دقایقی قبل، تونی کروس با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری و پس از اتمام رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. 

  • فوری؛ تونی کروس پس از یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی می‌کند

باشگاه رئال مادرید به همین مناسبت بیانیه‌ای منتشر و از زحمات و افتخارات تونی کروس در این باشگاه تقدیر کرد:

باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که 

تونی کروس تصمیم گرفته پس از یورو 2024 به عنوان یک بازیکن حرفه ای به فوتبال خود پایان دهد. رئال مادرید می خواهد قدردانی و محبت خود را به تونی کروس، بازیکنی که در حال حاضر بخشی از تاریخ باشگاه است و یکی از اسطوره های تیم ما و جهان به شمار می‌رود، ابراز کند.

تونی کروس در سال 2014 به باشگاه ما آمد و در یکی از موفقیت‌آمیزترین دوره‌های تاریخ 122 ساله رئال مادرید، بازیکنی مهم و تعیین‌کننده بود. در طول ده فصلی که کروس از پیراهن ما دفاع کرده، او تاکنون در 463 مسابقه به 22 عنوان قهرمانی دست یافته است: 4 جام لیگ قهرمانان اروپا، 5 جام باشگاه های جهان، 4 سوپرجام اروپا، 4 لیگ، 1 جام حذفی و 4 سوپر جام اسپانیا. تونی کروس علاوه بر عناوینی که با رئال مادرید به دست آورد، با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل قهرمان جهان شد. او با بایرن مونیخ نیز 1 قهرمانی اروپا، 1 جام باشگاه های جهان، 1 سوپر جام اروپا، 3 بوندس لیگا، 3 جام حذفی آلمان و 2 سوپرجام آلمان را به دست آورد. در سطح انفرادی، تونی کروس سه بار در منتخب سال فیفا حضور داشته است، در سال 2014 توسط IFFHS به عنوان بهترین بازی ساز جهان معرفی شد و به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی زیر 17 سال 2007، توپ طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تونی کروس به خاطر کیفیت بالای فوتبالش و احترام و وقف‌کردن خودش برای پیراهن باشگاه، همیشه نماینده رئال مادرید خواهد بود و در قلب تمام بازیکنان و هواداران باشگاه باقی خواهد ماند.

فلورنتینو پرز نیز در بیانیه‌ای جداگانه راجع به خداحافظی تونی کروس از فوتبال گفت:

تونی کروس یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است و این باشگاه همیشه خانه او بوده و خواهد بود. رئال مادرید برای او و تمام خانواده اش در مرحله جدید زندگی‌اش آرزوی موفقیت می کند. 

اولین روز حضور تونی کروس در رئال مادرید 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *