بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدترین مجازات ممکن برای منچسترسیتی چیست؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹

طرفداری | اگر ۱۱۵ اتهامی که علیه آن‌ها مطرح شده ثابت شود، منچسترسیتی با خطر اخراج از لیگ برتر مواجه است. این باشگاه تمام اتهامات مربوط به فساد مالی و سایر مسائل از سال ۲۰۰۹ را به شدت رد می‌کند. گفته می‌شود جلسه‌ی دادرسی این پرونده برای ماه اکتبر (مهر / آبان) تعیین شده است، اما حتی در آن صورت، حل و فصل نهایی پرونده ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد.

به گزارش استاندارد، تمام اتهامات ناشی از اسنادی است که در سال ۲۰۰۹ از طریق روزنامه آلمانی Der Spiegel فاش شد. لیگ برتر از سال ۲۰۱۸ در حال تحقیق در مورد سیتی است و کارشناسان حقوقی پیش‌بینی می‌کنند که نتیجه نهایی پرونده، مصالحه‌ی پنهانی باشد.

با این حال، مدیران لیگ برتر با توجه به تاسیس یک نهاد ناظر مستقل جدید برای فوتبال، رویکرد سخت‌تری در پیش گرفته‌اند و در همین فصل، اورتون و ناتینگهام فارست را به دلیل تخلفات مالی با کسر امتیاز مجازات کرده‌اند. کارشناسان حقوقی بر این باور هستند که در صورت اثبات جرم، سیتی با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد. بدترین سناریوی ممکن برای منچسترسیتی

بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، اخراج از لیگ برتر انگلیس و سقوط به دسته های پایین تر است. اخراج از لیگ برتر باعث می‌شود سیتی به دنبال پیوستن به لیگ دیگری در ساختار فوتبال انگلیس باشد، در این صورت با رأی موافق اعضای چمپیونشیپ، می‌تواند مستقیماً به این لیگ راه پیدا کند. مجازات های محتمل

مجازات محتمل‌تر، کسر امتیاز قابل توجه و جریمه‌ی نقدی است، در صورتی که لیگ برتر بتواند مجموعه‌ای از اتهامات را ثابت کند. مدیران لیگ برتر می‌توانند مجازاتی اعمال کنند که در صورت اثبات هرگونه اتهامی علیه سیتی، برای سایر باشگاه‌ها بازدارنده باشد. برخی منابع به کسر امتیاز در حدود ۳۰ امتیاز اشاره کرده‌اند. به نظر می‌رسد احتمال اینکه مدیران لیگ برتر مجازات‌هایی مانند حذف عناوین و جام‌ها اعمال کنند، بسیار کم است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *