بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوست داشتم مبارزه یزدانی و قاسم‌پور را ببینیم؛ چرا این اتفاق نیفتاد؟/ اگر شجاعانه زندگی نکنید، حالتان بد می شود!/ بروکس عالی کشتی می گیرد اما تیلور…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۷

علیرضا حیدری در خصوص عدم رویارویی حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور برای رسیدن به دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصریح کرد: حیف بود که کامران این موقعیت را از دست داد و بعداً غبطه می‌خورد و خیلی خودش را نمی‌تواند ببخشد. من به عنوان تماشاچی کشتی دوست دارم کشتی قشنگ ببینم، دوست داشتم مبارزه امروز حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را ببینم، چرا این اتفاق نیفتاد؟

وی گفت: حسن یزدانی را خیلی دوست دارم و می خواهم موفقیتش را با کسب دومین طلای المپیک تکمیل کند اما حیف از کامران قاسم‌پور؛ حال آدم یک روز بابت اینکه شجاعتش را زندگی نکرده، از خودش بد می‌شود. بعضی مواقع آدم شجاعت برایش اولویت است، وقتی با شجاعت زندگی می‌کنی، حالت با خودت خوب است. گاهی من نتوانستم نتایجی که خواستم را بگیرم ولی یک جا یک قدم اضافه‌تر برمی‌داری و راضی می‌شوی. این شجاعت قابل ستایش است. در کسانی که نتیجه‌ای خیره‌کننده گرفته‌اند، می‌بینیم که درجه شجاعت‌شان و میزان ریسک‌شان بالاتر از بقیه بوده، این شجاعت و ریسک در کنار هم می‌تواند یک شگفتی خلق کند.

حیدری افزود: در عرصه قهرمانی، اینکه یک چیزی مثل شجاعت را از خودمان بروز بدهیم، یک اتفاق فوق‌العاده را رقم می‌زند. به تو این فرصت داده شده که بتوانی خود را به المپیک برسانی، مردم هم کِیف می‌کنند این کار را ببینند، بعد وقتی به عقب برمی‌گردی، خودت هم لذتش را می‌بری. خوب است آدم تصمیمی بگیرد که بعداً حالش از آن بد نشود که من می‌توانستم اما انجام ندادم. شاید دیگر فرصتی نباشد.

حیدری افزود: اینکه تیلور در انتخابی آمریکا باخت قطعاً از نظر روانی روی حسن یزدانی تاثیر مثبت دارد اما من کشتی آرون بروکس را هم دیده‌ام؛ کشتی‌گیر خوبی است. باهوش است و خیلی متفاوت از تیلور نیست. البته تیلور بیشتر هجومی کار می‌کرد، اما بروکس منتظر اشتباه حریف می‌ماند و از آن استفاده می‌کند. از سروگردن به پشت تیلور رسید و زیر هم گرفت. نقاط قوت تیلور را دارد؛ از مچ پا زیر می‌گیرد و بهتر از تیلور زیرکتف می‌زند. در پیچیدن خوب بود و تیلور را هم گرفت، بروکس کم از تیلور نیست ولی شکست تیلور برای حسن یزدانی از نظر روحی خوب بود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *